Slovenija 21.9.2010 14:23

Glasbena mladina Slovenije z novim vodstvom v 41. sezono

Ljubljana, 21. septembra - Zveza glasbene mladine Slovenije je minuli teden dobila novo vodstvo, njen predsednik je postal flavtist Matej Zupan. Ta bo zvezo popeljal v 41. sezono, ki prinaša nekaj novosti. Med njimi sta širitev uveljavljenega cikla GM oder in kritika nastopov v reviji Glasna izpod peresa znanega slovenskega dirigenta Boruta Smrekarja.

Cikel GM oder, namenjen promociji najobetavnejših mladih slovenskih glasbenikov v starosti do 25 let, je prenovo doživel v jubilejni, 20. sezoni. Izbrani glasbeniki bodo tako nastopili v vsaj štirih, večinoma pa kar v petih krajih po Sloveniji, poleg tega bo koncertov osem, ne le pet oziroma šest, kot jih je bilo prejšnja leta. Cikel bo pomenil posebno izkušnjo glasbenikom, saj bo zveza v svoji reviji Glasna objavila kritike njihovih nastopov izpod peresa Boruta Smrekarja, nastope pa bo spremljala tudi posebna komisija, ki bo ob koncu cikla podelila nagrade za najbolj prepričljiv nastop. Pisanje komentarjev k skladbam pa so prepustili glasbenikom samim.

Še ena novost sezone 2010/11 je kartica ugodnosti Musicard, ki bo mladim do 30. leta starosti nudila posebne popuste. Obuditi pa nameravajo tudi poletni glasbeni tabor, ki bo predvidoma julija 2011 v Gorenju nad Zrečami v znamenju orkestrske in komorne igre ter glasbe današnjega časa, so po današnji predstavitvi sezone 2010/11 sporočili iz zveze.

Na Zvezi glasbene mladine Slovenije oblikujejo še druge programe. Med njimi so Simfonične matineje, na katerih sodeluje Orkester Slovenske filharmonije, Programe plus, med katere spadata Orkestrska olimpiada in Glasbena torta, Operne predstave za mlade poslušalce, ki jih pripravljajo v sodelovanju z ljubljansko operno hišo, in priljubljeni Koncert, ki pride k vam, v katerem ponujajo koncerte za otroke od predšolskih let pa vse do srednje šole.

Sicer pa je novi predsednik ob izvolitvi napovedal, da namerava v svojem mandatu uvesti še nekaj novosti in slovensko glasbeno mladino uveljaviti kot prepoznavno tržno znamko v Sloveniji. Vzporedno s kartico Musicard želi uvesti nekakšen klub slovenskih glasbenih mladin, ki bo mladim prinašal cenejše vstopnice za koncerte, predvidoma leta 2012 organizirati prvo mednarodno tekmovanje mladih glasbenikov v regiji ter enkrat letno humanitarni koncert v sodelovanju s katero od karitativnih organizacij.