Svet 15.1.2011 5:00

Glasbeni sejem v Cannesu bo iskal nove prodajne poti

Cannes, 15. januarja - Francoski Cannes bo med 23. in 26. januarjem v znamenju mednarodne glasbene industrije. Na 45. izdaji glasbenega sejma Midem se bodo zvrstili diskusije, predavanja in drugi dogodki na temo trenutnega položaja v glasbenem poslu. Na sejmu se bodo v prvi vrsti posvetili vprašanju, kako vzpostaviti dobro razmerje med glasbo in internetom.

Dan pred uradnim odprtjem sejma, na katerem pričakujejo okrog 8000 predstavnikov založb, promocije in trženja kot tudi glasbene producente, se bo začel spremljevalni kongres Midemnet, ki bo posvečen glasbi v digitalni dobi. Glavna med sodelujočimi bosta generalni direktor svetovne organizacije za intelektualno lastnino (WIPO) Francis Gurry in evropski komisar za notranji trg Michel Barnier, poroča avstrijska tiskovna agencija APA.

Poudarek na diskusijah bo tako kot v zadnjih letih na digitalni prodaji, v središču pa bo tudi uporaba glasbe v različnih kontekstih, od televizije in kina do računalniških iger in reklam.

Poleg strokovnjakov iz industrije bodo k besedi prišli tudi glasbeniki sami. Obeta se pogovor z DJ zvezdnikom Davidom Guetto. V okviru mednarodnega srečanja založnikov bo častna gostja z grammyjem nagrajena tekstopiska Diane Warren, izpod peresa katere so nastale uspešnice skupine Aerosmith ali Christine Aguilere.

Na sejmu bodo nastopili številni glasbeniki, med njimi Black Eyed Peas, Usher in Enrique Iglesias, na t.i. dnevu klasične glasbe pa bo 24. januarja nastopil filharmonični orkester iz Monte Carla pod taktirko Yakova Kreizberga.

Slovenski glasbenoinformacijski center letos na sejmu ne bo sodeloval.