Slovenija 26.1.2011 20:45

Rotovnik podelil priznanja pokroviteljem in darovalcem CD

Ljubljana, 26. januarja - Generalni direktor CD Mitja Rotovnik je danes v Veliki sprejemni dvorani podelil priznanja podjetjem, ki finančno podpirajo delovanje CD. V uvodnem govoru je Rotovnik dejal, da je Cankarjev dom kot vsa leta doslej, kljub težkim razmeram, posloval uspešno. Za STA je še dejal, da so v minulem letu zbrali približno 620.000 evrov sponzorskih sredstev.

Ljubljana, Cankarjev dom. Generalni direktor CD Mitja Rotovnik. Foto: Domen Grögl/STA Arhiv STA

Ljubljana, Cankarjev dom.
Generalni direktor CD Mitja Rotovnik.
Foto: Domen Grögl/STA
Arhiv STA

Tradicionalni večer, na katerem se srečajo poslovni partnerji, pokrovitelji in darovalci CD, je letos potekal v znamenju festivala oddaljenih kultur Obraz Brazilije. Rotovnik je podelil priznanja pokroviteljem in darovalcem ter se jim zahvalil za naklonjenost, ki jo izkazujejo kulturno-umetniškemu programu in poslovnim vizijam CD.

Diamantno priznanje pokrovitelju za petnajstletno zvestobo so prejela BTC, Mobitel in Tobačna Ljubljana. Zasebni darovalec leta je Miro Senica, darovalka leta Tobačna Ljubljana in pokroviteljica Krka.

"Cankarjev dom je kot vsa leta doslej, kljub težkim razmeram, posloval uspešno," je v uvodnem govoru dejal Rotovnik in dodal, da za javni sektor, kamor sodi kultura in z njo CD, uporaba besedne zveze "uspešno poslovanje" pomeni nekaj povsem drugega kot v gospodarstvu, kjer je ključna merska enota uspešnosti poslovanja ustvarjen dobiček.

Bilanca CD za leto 2010 bo ob koncu februarja sklenjena, vključno z investicijami, pri približnih 13 milijonih evrov, je dejal Rotovnik. Med javnimi in lastnimi prihodki bo obveljalo razmerje 53 odstotkov proračunskih in 47 odstotkov neproračunskih virov.

Rotovnik je za STA še dejal, da se v CD že dolgo časa zavedajo, koliko lahko država prispeva za kulturno-umetniški program, in sicer okoli 5,5 milijona evrov letno. "To vzamemo kot realno osnovo, da potem delamo naprej," je dejal, kar pomeni, da ima CD tudi sam nekaj virov, s katerimi oplemeniti subvencijski vložek države.

Ta vir so komercialno-kongresne aktivnosti, kjer skušajo CD približati poslovnim partnerjem in pridobiti sredstva na trgu. Tretji vir prispevajo sponzorji in donatorji. "Sponzor ne bo podprl slabega programa ali nezanimive kulturne prireditve z malo obiska," je poudaril in dodal, da so v preteklem letu v CD zbrali približno 620.000 evrov sponzorskih sredstev.