EPK 2012 20.10.2011 15:34

Vizija komuniciranja Maribor 2012 deležna pohval

Bruselj, 20. oktobra - Generalna direktorica zavoda Maribor 2012 Suzana Žilič Fišer je v sredo v Bruslju predstavila svojo vizijo komuniciranja projekta EPK. Komunikacijski strokovnjaki so predstavljeni model po njenih besedah pozdravili in ga dali za zgled prihodnjim EPK. Obenem priznava, da so za njegovo uresničitev potrebna zadostna sredstva.

Maribor,.
Generalna direktorica zavoda EPK Suzana Žilič Fišer.
Foto: Arhiv STA

Ljubljana.
Generalna direktorica zavoda Maribor 2012 - EPK Suzana Žilič-Fišer.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Žilič Fišerjeva je komunikacijski model EPK predstavila na mednarodni konferenci EuroPCom, ki velja za eno največjih evropskih konferenc na temo javnega komuniciranja. Predavala je na delavnici, katere glavna tema je bila komunikacija v mednarodnem prostoru in jo je povezoval direktor medijske službe in govorec Evropskega parlamenta Jaume Duch Guillot.

Kot je danes povedala za STA, je bila povabljena kot strokovnjakinja s tega področja in generalna direktorica EPK. Model, ki ga je predstavila, je izdelala na osnovi raziskovanja prejšnjih evropskih prestolnic kulture. "Komuniciranje mora biti osnovano na treh temeljih - treh C-jih - content, community in connecting (skupnost, vsebina in povezovanje)," je med drugim povedala.

Pojasnila je, da je bil njen prispevek zelo dobro sprejet, še posebej pri mestih, ki se šele pripravljajo na EPK. Direktor belgijskega Radia News RTBF Dominique D'Olne naj bi celo dejal, da je Maribor zgled Monsu, ki bo EPK v letu 2015.

Žilič Fišerjeva priznava, da so za uresničitev tega koncepta potrebna določena sredstva. "Mi bomo evalvacijo delali šele konec prihodnjega leta. A sam koncept je bil zelo dobro sprejet," je dejala.

Ker koncept temelji na tem, da komunicirajo prek programa oziroma da se predstavljajo javnosti s tem, da imajo dobre vsebine, v zavodu Maribor 2012 koncepta še niso mogli uresničiti, saj program še ni dokončno potrjen. "Želimo slediti temu konceptu tudi v praksi, a za to morajo biti izpolnjeni določeni pogoji.

Prvi pogoj je dober program, drugi pogoj je, da je program ekstrovertiran in tretji pogoj so sredstva, da to komunikacijsko zgodbo, predvsem zgodbo povezovanja, izrazimo," je dejala. "Povprečno med 25 in 30 odstotkov celotnega proračuna je bilo pri dosedanjih evropskih prestolnicah kulture namenjenih za komunikacijo in promocijo. Pri nas ta delež znaša 4,5 odstotka," je ponazorila.