Slovenija 29.1.2012 9:00

Konec marca prvič Slovenski teden glasbe

Ljubljana, 29. januarja - Na različnih prizoriščih po Ljubljani bo od 21. do 25. marca prvič potekal Slovenski teden glasbe (STG). Namenjen bo predvsem klubski in popularni glasbi, usmerjen pa bo zlasti v podporo domačim glasbenikom in njihovo promocijo v tujini. Slovenski izvajalci so vabljeni, da se do 15. februarja prijavijo za nastop na tej prireditvi.

STG je na slovenskih tleh pionirski projekt, ki je nastal po vzoru podobnih tujih glasbenih dogodkov in konferenc, kot so Kanadski teden glasbe, Nizozemsko jazz srečanje, Waves Vienna, Berlinski teden glasbe in drugi. Pripravlja ga društvo Metronom, mednarodni partnerji pa so madžarski festival Sziget, hrvaški Terraneo, srbski Exit ter avstrijski festival in konferenca Waves Vienna.

Prva izdaja se bo osredotočila na rock, etno, jazz, elektronsko glasbo, pop, metal in podobne zvrsti, zasnovana pa bo v dveh glavnih delih: prvega bo predstavljal festival, drugega delavnice s konferenco.

V festivalskem programu se bo predstavilo 12 izvajalcev, ki jih bo izbrala mednarodna strokovna komisija na podlagi prejetih prijav na razpis. Ti se bodo v štirih dneh predstavili na štirih prizoriščih (Kino Šiška, K4, Gala hala, Orto bar), tuji partnerji pa bodo med njimi izbrali tiste, ki bodo nastopili na njihovem domačem festivalu.

Na predavanjih in delavnicah bo govora o perečih temah z glasbenega in glasbeno-organizacijskega področja, kot so avtorsko pravo za glasbenike, delovanje glasbenih organizacij, založniški trendi, glasbeno novinarstvo, prodor na večje trge, pomembnost videospotov kot del vizualne podobe glasbe. Na njih bodo gostovali tako domači kot tuji strokovnjaki.

STG je namenjen različnim akterjem glasbene scene: izvajalcem, glasbenim managerjem, booking agentom, organizatorjem glasbenih prireditev, predstavnikom klubov, glasbenim distributerjem, producentom, festivalskim producentom, režiserjem videospotov, slovenskim medijem. Eden njegovih osrednjih ciljev je privabiti čim večje število glasbenih producentov in novinarjev iz Slovenije in tujine, ki naj bi prispevali k večji, predvsem mednarodni prepoznavnosti slovenske glasbe, so sporočili iz agencije Antonov.