Svet 9.9.2012 5:30

Dylan s sodobno promocijo pospremil izid novega albuma

Washington, 9. septembra - Od prihodnjega torka bo na policah na voljo nov album legendarnega ameriškega kantavtorja in pričevalca spreminjajočih se časov Boba Dylana. Novi časi so nastopili tudi v glasbeni industriji in "The Tempest" (Vihar), Dylanov 35. studijski izdelek, spremlja obsežna, izdatno tehnološko podprta promocijska kampanja.

Kitajska, Beijing. Ikona popularne glasbe Bob Dylan. Foto: Xinhua/STA Arhiv Xinhua/STA

Kitajska, Beijing.
Ikona popularne glasbe Bob Dylan.
Foto: Xinhua/STA
Arhiv Xinhua/STA

Pomp, ki je delo Dylanove produkcijske hiše Columbia, je enega od vrhuncev dosegel minulo sredo, ko je bilo na platformi iTunes možno za nedoločen čas prisluhniti desetim pesmim iz novega albuma.

Promocija se je sicer začela že 27. avgusta s svetovno spletno-radijsko premiero uvodne pesmi "Duquesne Whistle", ki jo je dva dni pozneje pospremila objava videospota na spletni strani britanskega časnika The Guardian.

Nadalje so minuli petek na spletni strani listenbobdylan.com razkrili lokacije v ZDA in še devetih drugih država, na katerih je moč izbranim pesmim z albuma na ustrezno opremljenih mobilnih aparatih prisluhniti brezplačno.

Za starejše oboževalce, ki so jim bližje izumirajoče trgovine z zgoščenkami, bo poskrbljeno od prihodnjega ponedeljka, ko bodo v New Yorku, Los Angelesu in Londonu vzniknila začasna fizična prodajna mesta. Na voljo bodo tudi starejši albumi, nekateri od njih s podpisom 71-letnega glasbenika.

Manjša nerodnost Dylanovih producentov je dejstvo, da bo torkov uradni izid albuma sovpadel z 11. septembrom. Pri Columbii so zanikali kakršno koli povezavo, piše francoska tiskovna agencija AFP.