Slovenija 4.6.2015 0:30

Na kongresu slovenskih založnikov tokrat v ospredju družbeni mediji

Bled, 4. junija - Na Bledu bo danes potekal 13. kongres Društva slovenskih založnikov. Rdeča nit kongresa bodo družbeni mediji in knjiga. Med drugim bo beseda tekla o tem, kako lahko založniki nova orodja izkoristijo za večjo promocijo knjige in kako lahko brez velikih finančnih vložkov na izviren način ponudijo bralcem nekaj več.

Ljubljana, Gospodarsko razstavišče.
Knjige, revije.
Arhiv STA.
Foto: Nebojša Tejić/STA

Kot so organizatorji kongresa zapisali v vabilu, so družbeni mediji močno spremenili naš vsakdanjik. Večino svojega časa preživimo v virtualnem svetu, ves čas nas spremlja vsaj ena od prenosnih elektronskih naprav, prek katerih komuniciramo tako poslovno kot zasebno.

Družbeni mediji so prisotni na vsakem koraku našega zasebnega in poslovnega sveta. Postali so orodje, s katerim lahko nadzorujemo svet okrog sebe. Vendar pa jih v poslovnem življenju premalo izkoriščajo, saj bi prek njih veliko lažje analizirali in spremljali svoje kupce ter njihove navade, menijo v društvu.

Na kongresu bo med drugim Matej Špehar spregovoril o tem, kako izkoristiti facebookmanijo, prispevek Brigite Lazar Lunder bo imel naslov Linkedin za večji tržni uspeh, Andrej Šolinc bo spregovoril o tem, kaj mora založnik vedeti o spletu, prispevek Sama Ruglja pa ima naslov Ultrablues - zgodba o tem, kako smo za knjigo dali vse od sebe.

Na kongresu, ki bo potekal v Hotelu Astoria, bodo tudi podelili nagradi za naj knjigotržca in naj založnika leta 2015.

Lani sta nagradi dobila Davorka Štefanec iz koprske knjigarne Dom knjige ter Valentin Logar iz Cankarjeve založbe.