Slovenija 1.7.2015 10:00

Na Trgu francoske revolucije razstavljeni plakati kulturnih institucij

Ljubljana, 1. julija - Na Trgu francoske revolucije si je do 7. julija mogoče ogledati razstavo z naslovom Kulturni utrip Ljubljane, ki jo je postavilo oglaševalsko podjetje Tam-Tam ob 25-letnici svojega delovanja. Na plakatih je predstavljenih 19 ljubljanskih kulturnih institucij, s katerimi podjetje soustvarja podobo kulturnega dogajanja v prestolnici.

Na razstavi, ki so jo odprli v torek, so predstavljeni Center urbane kulture Kino Šiška, Javni zavod Kinodvor, Muzej in galerije mesta Ljubljane, Lutkovno gledališče Ljubljana, Ljubljanski grad, Mestno gledališče ljubljansko, Slovensko mladinsko gledališče, Pionirski dom, Mednarodni grafični likovni center, Cankarjev dom, SNG Drama Ljubljana, Muzej novejše zgodovine Slovenije, Narodna galerija Slovenije, Narodni muzej, SNG Opera in balet Ljubljana, Slovenska filharmonija, oddelek za kulturo Mestne občine Ljubljana, Kinoteka in ŠKUC.

Po pričujoči razstavi bodo 7. julija razstavili še dela, ki so nastala v okviru družbenoangažiranega projekta Plaktivat. Z njim želijo opozoriti na pereče problematike, od spletne zasvojenosti, pomena hiše Hospic, nasilja med mladostniki pa vse do bega možganov ter prirasta v gasilskih organizacijah po Sloveniji.

Razstava Kulturni utrip Ljubljane je prvi projekt v sklopu 25 dogodkov, s katerimi bo družba Tam-Tam obeležila svoje četrt stoletja dolgo delovanje. Družba že vse od svojih začetkov izpostavlja funkcijo mestnega plakata in zato pomembno mesto namenja tudi izvajalcem kulturnih in drugih prireditev, so sporočili iz podjetja.