Slovenija 21.3.2017 16:18

Komedijo Pr'Hostar si je ogledalo več kot 200.000 gledalcev

Ljubljana, 21. marca - Slovensko satirično komedijo Pr'Hostar v režiji Luke Marčetića si je od konca oktobra do danes ogledalo več kot 200.000 gledalcev. Ustvarjalcem bodo čez teden dni v ljubljanskem Koloseju podelili veliki zlati roli. Film je trenutno na drugem mestu najbolj gledanih celovečercev samostojne Slovenije, prekaša ga le Gremo mi po svoje Mihe Hočevarja.

Ljubljana. Kino dvorana. Foto: Stanko Gruden/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Kino dvorana.
Foto: Stanko Gruden/STA
Arhiv STA

Zlate role podeljujeta Kolosej in Društvo slovenskih filmskih ustvarjalcev. Film Pr'Hostar je že po otvoritvenem koncu tedna osvojil prvo zlato rolo, ki jo prejme film, ki si ga ogleda 25.000 gledalcev. Sledila so številna priznanja, nazadnje pa je tretjo veliko zlato rolo prejel ob preseženi meji 175.000 gledalcev.

Film je bil nedavno ovenčan tudi z medijsko nagrado žaromet za filmsko zgodbo leta, na prvem mestu najbolj gledanih celovečercev samostojne Slovenije pa ga prekaša zgolj Gremo mi po svoje v režiji Mihe Hočevarja, ki ga je v kinu videlo 208.646 gledalcev.

Iz Karantanija Cinemas so sporočili, da ustvarjalci, zato, da bo "slovo, kot je treba in z željo, da postane Pr'Hostar najbolj gledan slovenski film", v ponedeljek, 3. aprila, pripravljajo Pr'Hostar dan, v sklopu katerega si bo mogoče film v nekaterih kinih po Sloveniji ogledati za simbolično ceno en evro.

Spletna serija Pr'Hostar je pred štirimi leti postala slovenski YouTube fenomen. Ustvarjalna ekipa, ki jo je širša javnost spoznala v skečih, kot so Car, Krastać in Carice, je posnela prigode gorenjskih gaunarjev s sočnim besediščem in zabavnimi liki. Medtem ko so videi beležili polmilijonske in celo milijonske oglede, so ustvarjalci pripravljali svoj prvi celovečerni film.

Komedija gledalca popelje na idilično gorenjsko podeželje v majhen hotel Pr'Hostar, ki posluje razmeroma slabo. Za njegovo klavrno stanje je v veliki meri odgovoren stiskaški in pogoltni direktor, delež krivde pa neizpodbitno nosi tudi svojeglavo osebje.

Ko na vrata hotela potrka tuji kupec dvomljivega slovesa, se zaposleni zbojijo za svoje službe. Odločno vzamejo stvari v svoje roke in skušajo sabotirati prodajo.