Slovenija 2.9.2017 21:00

V Piranu se je sklenil ex-tempore, grand prix za Ullo Žibert

Piran, 2. septembra - V Piranu se je nocoj s podelitvijo nagrad sklenil 52. slikarski ex-tempore. Žirija je izbirala med 232 deli, ki jih je po tednu dni ustvarjanja oddalo 254 udeležencev iz šestih držav. Najvišjo nagrado v vrednosti 2000 evrov je prejela Ulla Žibert iz Ljubljane za delo z naslovom Naše virtualno.

Priran. S podelitvijo nagrad se končuje slikarski ex-tempore. Foto: Elizabeta Gačnik/STA

Priran.
S podelitvijo nagrad se končuje slikarski ex-tempore.
Foto: Elizabeta Gačnik/STA

Nagrajenka je žirijo prepričala z upodobitvijo krave ter njene sence, ki nas vabi k poglobljenem razmisleku o nujnosti novega, drugačnega, odnosa z naravo. V času potrošniške krize zahodne civilizacije je ideja domače živali za slikarski motiv lahko provokativna, saj vzbuja pomisleke glede ekoloških vrednot v sodobni družbi, je še zapisala žirija.

Poleg nagrade grand prix, ki jo podeljujejo Obalne galerije Piran, so podelili še 22 drugih nagrad.

Odkupno nagrado za najboljše delo avtorja v starosti do 35 let je prejel Simon Vovk za upodobitev prepleta vzorcev iz tehnološkega sveta in abstraktne krajine, ki po oceni žirije domišljeno povezuje klasično slikarstvo z aktualnimi intermedijskimi problemi. Ta nagrada je v obliki samostojne razstave v piranski galeriji Herman Pečarič, so sporočili organizatorji.

Velike odkupne nagrade v vrednosti 1000 evrov, ki jih je podelilo več podjetij, odvetniška pisarna ter piranska občina, so prejeli Dagmar Breschan, Vianney Lefebvre, Ivan Jani Konec, Tereza Pavlović, Milan Marin, Nataša Bezić, Barbara Kastelec in Paride di Stefano.

Žirija je 151 del izbrala za razstavi v razstavišču Monfort v Portorožu in Mestni galeriji Piran. V Portorožu si jih bo mogoče ogledati do 24. septembra, v Piranu pa do 12. novembra.

Podobne slikarske ex-tempore prirejajo tudi v drugih državah, vendar pa piranski ohranja status najstarejšega v Evropi z neprekinjenim delovanjem. Hkrati gre za eno redkih likovnih manifestacij, ki že desetletja omogoča zbirateljem in gospodarskim družbam, da si ustvarjajo kakovostne zbirke likovnih del, pravijo v Obalnih galerijah.