Warner Bros načrtuje vzpenjačo do napisa Hollywood
Los Angeles, 12. julija - Produkcijska hiša Warner Bros je razkrila načrte za 100 milijonov dolarjev vreden projekt vzpenjače, ki bo turiste prepeljala od njihovega sedeža do ikoničnega napisa Hollywood. Območje vedno bolj oblegajo turisti.
Hiša Warner Bros, ki je ena od "velikih šest" v Hollywoodu, je mestnim oblastem v ponedeljek po poročanju francoske tiskovne agencije AFP tudi sporočila, da bo pokrila celotno investicijo "hollywoodske zračne poti".
Šest minut trajajoča vožnja bo premostila približno 1,6 kilometra razdalje, od sedeža Warner Bros v Burbanku do centra za obiskovalce na Mount Lee v bližini znamenitega napisa.
Kot so v produkcijski hiši zapisali v sporočilu za javnost, bo projekt zmanjšal gnečo na cestah, izboljšal varnost in pripomogel k ohranjanju soseske. Območje je namreč posejano s hišami, zračni tramvaj pa bi stanovalce rešil nadležnega prometa, ki teče mimo njihovih vrat.
Ideja je bila sicer v zraku že leta, a je vedno naletela na ovire. Lani jo jo ponovno obudil župan Eric Garcetti s predlogom, ki je vključeval bližnje Universal Studios.
Pri Warner Bros pričakujejo, da bodo za dokončanje projekta, vključno z odobritvijo, potrebovali pet let.
Znameniti napis je sicer doživel že več sprememb. Leta 1923 je bil postavljen napis Hollywoodland, leta 1987 so ga spremenili v Hollywood. Lani je losangeleška policija aretirala lokalnega umetnika, osumljenega potegavščine, ko je na novoletni dan napis spremenil v Hollyweed, še piše AFP.