Slovenija 7.5.2020 14:22

Ob ponovnem odprtju knjigarn nastala kampanja s pozivom k obisku in nakupu knjig

Ljubljana, 7. maja - Ob ponovnem odprtju knjigarn, kar se je ob rahljanju ukrepov zaradi preprečevanja okužb s koronavirusom zgodilo v tem tednu, je Javna agencija za knjigo RS (Jak) v sodelovanju s knjigotržci in knjigarji pripravila promocijsko kampanjo Vrnitev napisanih. Z njo bo v obliki spletnih vsebin in TV oglasov tri tedne pozivala k obisku in nakupu knjig.

Ljubljana. Knjige, literatura. Foto: Anže Malovrh/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Knjige, literatura.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA

Kampanja bo potekala od ponedeljka, 11. maja, do konca meseca. Kot so sporočili z Jaka, bo pozdravila in podprla ponovno odprtje slovenskih knjigarn ter obenem opozarjala na njihov pomen v družbi.

H kampanji je pristopilo več kot 60 slovenskih knjigarn, v njej pa ob knjigarjih in vodji knjigarne Konzorcij Katarini Modic nastopajo slovenski avtorji in umetniki Dušan Šarotar, Vlado Kreslin, Vesna Milek, Tadej Golob, Valentina Smej Novak in Nik Škrlec. Spremljali jo bodo tudi ilustrirani plakati Izarja Lunačka z navodili ob obisku knjigarn. Zatem bo 13. junija izšla še tematska številka revije Bukla, ki bo dodana časopisom Delo, Primorske novice in Večer.

"Promocijsko kampanjo Vrnitev napisanih smo želeli zasnovati ne le za knjižno panogo, temveč skupaj z njo. Ob Jaku, ki kampanjo naroča in izvaja, smo v delovno skupino povabili Ingrid Celestina, predsednico združenja knjigotržcev, ki je tudi v tesnem stiku z vsemi knjigarnarji, Sama Ruglja kot predstavnika založnikov ter Zdravka Dušo, dolgoletnega urednika in tekstopisca kot enega izmed glavnih avtorjev sporočil kampanje," je pred začetkom kampanje zapisala direktorica Jaka Renata Zamida.