Svet 20.5.2021 11:37

Nastajajoči celovečerec Urške Djukić med projekti delavnice Torino Film Lab

Torino, 20. maja - V Torinu bo junija potekal prvi del delavnic Feature Lab, kjer bo v izbrani skupini desetih projektov iz vsega sveta svoj celovečerni prvenec Little Trouble Girls razvijala tudi slovenska ekipa pod vodstvom režiserke Urške Djukić. V načrtu je hibridni film - kombinacija igrane in dokumentarne forme.

Filmska zgodba se vrti okoli odnosa med najstnicami, ki se v začetku novega tisočletja kot novinke znajdejo v dekliškem zboru katoliške gimnazije. Filmski ustvarjalci si želijo raziskati vprašanja telesnosti, intimnosti in občutljivosti ter povezave med potrebo po raziskovanju spolne identitete, družbenimi konvencijami, predsodki in pravili, so o vsebini filma v produkciji hiše Nosorogi zapisali v Slovenskem filmskem centru (SFC).

Kot so poudarili, t. i. razvojni laboratorij organizira ena najbolj profiliranih mednarodnih platform za mlade filmske avtorje Torino Film Lab, ki deluje tudi kot promocijska in distribucijska podpora za delujoče ustvarjalce na področju avtorskega filma.

Relevantnost projekta so prepoznali tudi na festivalu v Montpellieru, kjer je ekipa za projekt prejela eno od treh nagrad za najboljši projekt v razvoju, in sicer rezidenčno bivanje avtorske ekipe v rezidenci Moulin d'Ande v Normandiji, kjer deluje francoski nacionalni Center za filmsko pisanje - CECI. Produkciji filma se je nedavno pridružila tudi francoska produkcijska hiša Sister Productions s sedežem v Parizu in Bordeauxu, projekt pa je v mednarodnem okolju, zlasti v Franciji, že vzbudil zanimanje tudi med distributerji.

Trenutno Urška Djukić, ki je bila lani na mednarodni rezidenci za mlade avtorje Cinefondation v Parizu, ki ga organizira filmski festival v Cannesu, zaključuje produkcijo kratkega dokumentarno-animiranega filma Babičino seksualno življenje. Slovensko-francosko koprodukcija je nastala v produkciji Studia Virc in Ikki films. Leta 2018 je bila Urška Djukić prav tako izbrana v program SEE Factory, ki ga kurira Quinzaine des Realisateurs, v okviru katerega je sorežirala kratki igrani film Ena in edina (The right one). Leto pozneje je bil film premierno prikazan v Cannesu na odprtju programa Cannes Directors' Fortnight.